Utoljára frissítve ekkor Jun 30, 2025
2.1. A szerződés elektronikus úton jön létre a (i) Szolgáltatásra vonatkozó online regisztrációs űrlap hiánytalan kitöltésével, (ii) az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadásával, valamint (iii) a Szolgáltató e‑mailben megküldött visszaigazolásával.
2.2. A szerződés határozatlan időre jön létre, kivéve ha az Ügyfél az előfizetés során határozott időt (pl. éves csomag) választ.
2.3. A Szolgáltató az Ügyfél részére nem kizárólagos, nem átruházható, területi korlátozás nélküli szoftver‑használati jogot biztosít a Rendszerre.
3.1. A Rendszer webböngészőn keresztül érhető el; támogatott böngészők: a mindenkori stabil Chrome, Edge, Firefox, Safari kiadások.
3.2. A Szolgáltató 99 %-os éves rendelkezésre állást céloz; karbantartási ablak: hétfő 00:00–04:00 CET.
3.3. Az Ügyfél köteles saját internetkapcsolatáról és a kompatibilis hardverről gondoskodni.
Szerepkör | Funkciók rövid leírása |
---|---|
Cégadmin (Owner) | Cég‑szintű beállítások, saját felhasználók, jogosultságok, csővezetékek, modul‑aktiválás |
Felhasználó | Névjegy‑, opportunity‑, tevékenység‑ és feladatkezelés a rá ruházott engedélyek szerint |
4.1. A Cégadmin definiálhat egyedi User Role & Permission struktúrát a Rendszer beépített engedély‑rendszerével.
4.2. A 2‑faktoros hitelesítés modul minden szerepkör számára elérhető és a bejelentkezéskor aktiválható.
5.1. A Regisztrációs oldal az átmetelieg felfüggeszthető ebben az esetben a Ventas a rendszer hatékony és biztonságos működése érdekében az erőforrások bővítésséig új regisztrációt nem fogad.
5.2. A regisztrációt követően a Rendszer automatikusan tulajdonosi (Owner) fiókot hoz létre; e‑mailes megerősítés szükséges.
5.3. A Szolgáltató fenntartja a jogot a regisztráció manuális ellenőrzésére és elutasítására indokolással.
A Rendszer – a "Business CRM for Smart PMS" alapverzió kibővített, Ventas‑specifikus kiadása – a következő fő modulokat tartalmazza:
7.1. A díjcsomagokról és azok funkció‑korlátozásairól a https://ventascrm.hu/pricing oldalon közzétett árlista rendelkezik.
7.2. Fizetési ciklus: havi vagy éves; a számlázás HUF‑ban történik, ÁFA feltüntetésével.
7.3. A Szolgáltató jogosult technikai korlátozást (felhasználószám, tárhely, APIquota) alkalmazni a csomagnak megfelelően.
7.4. Lemondás esetén a már megkezdett számlázási időszak díja nem kerül visszatérítésre.
8.1. A Szolgáltató az Ügyfél adatait titkosított (TLS 1.3) kapcsolaton keresztül továbbítja, az adatbázist napi titkosított (AES‑256) biztonsági mentéssel védi.
8.2. Jelszavak BCrypt algoritmussal (12‑es költség) kerülnek tárolásra.
8.3. A Szolgáltató adatfeldolgozóként jár el az Ügyfél által a Rendszerben rögzített személyes adatok tekintetében; a külön adatfeldolgozási megállapodás jelen ÁSZF melléklete.
8.4. Az Ügyfél köteles a felhasználói fiókok jogosulatlan hozzáférését megakadályozni és 2FA‑t aktiválni.
8.5. A Szolgáltató évente legalább egy külső penetrációs tesztet végez.
9.1. Support időablak: hétköznap 09:00–17:00 CET, e‑mail és ticket.
9.2. Válaszidő: kritikus hiba 4 munkaóra, nem kritikus hiba 1 munkanap.
9.3. Hibajegyek állapot‑követése a Support Pipeline‑ban.
10.1. A Szolgáltató nem felel a harmadik fél (pl. tárhelyszolgáltató, fizetési szolgáltató) hibájából eredő szolgáltatás‑kimaradásért.
10.2. Összegszerű korlát: az utolsó 12 hónapban fizetett díjak összege.
11.1. A Rendszer forráskódja és a "Transform8 Framework" módszertan a Szolgáltató szellemi tulajdona.
11.2. A Business CRM for Smart PMS eredeti licencét a Szolgáltató a Codecanyon (Envato) feltételeinek megfelelően használja, harmadik személynek nem továbbértékesíti.
12.1. Az Ügyfél a határozatlan idejű szerződést 30 napos felmondási idővel, írásban felmondhatja.
12.2. Súlyos szerződésszegés esetén a Szolgáltató azonnali hatállyal felmondhat.
13.1. Felek békés úton rendezik vitáikat; ennek eredménytelensége esetén a Budapest XX., XXI. és XXIII. kerületi Bíróság illetékes.
13.2. Online vitarendezés: http://ec.europa.eu/odr.
14.1. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF‑et egyoldalúan módosítani; a módosítás hatálybalépését legalább 15 napos értesítési idő előzi meg.
14.2. Jelen ÁSZF és mellékletei elektronikusan archiválva, papír alapon nem kerülnek iktatásra.
14.3. Amennyiben az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen vagy végrehajthatatlan, az a többi rendelkezés érvényességét nem érinti.